Γενικές Πληροφορίες
Αυτή την ακαδημαϊκή χρονιά εισάγουμε μια νέα μορφή εργαστηρίων με τα οποία στοχεύουμε στην εκπαίδευση σε εξειδικευμένα θέματα και τεχνικές συμβουλευτικής και ψυχοθεραπείας μέσω της εποπτείας. Στα εργαστήρια αυτά θα εξετάσουμε την πρακτική εφαρμογή θεωρίας και τεχνικών σε πραγματικά περιστατικά με τη βοήθεια της ζωντανής επίδειξης (demo) και της συζήτησης. Συγκεκριμένα θα οργανωθούν τα εξής εποπτικά εργαστήρια:
Εξειδικευμένο Εποπτικό Εργαστήριο στη Δουλειά με Καρέκλες
Στο εργαστήριο αυτό οι συμμετέχοντες μπορούν να φέρουν δικά τους περιστατικά τα οποία ενδιαφέρονται να τα προσεγγίσουν με βιωματικό τρόπο. Με τη βοήθεια της συντονίστριας θα μπορέσουν να θέσουν συγκεκριμένους στόχους τους οποίους θα δουλέψουν με τεχνικές, που περιλαμβάνουν τη χρήση καρέκλας. Τέλος, θα έχουν την ευκαιρία είτε να δοκιμάσουν οι ίδιοι τις τεχνικές αυτές ή να παρακολουθήσουν την εφαρμογή τους από τη συντονίστρια.
Εξειδικευμένο Εποπτικό Εργαστήριο στη Δουλειά με την Οριακή Διαταραχή Προσωπικότητας
Στο εργαστήριο αυτό οι συμμετέχοντες καλούνται να προετοιμαστούν και να φέρουν τα ερωτήματα που τους απασχολούν δουλεύοντας με θεραπευόμενους που έχουν διαγνωστεί με (ή έχουν στοιχεία από) την Οριακή Διαταραχή Προσωπικότητας. Με τη βοήθεια της συντονίστριας και της ομάδας θα προσεγγίσουν τα ερωτήματά τους με βιωματικό τρόπο, θα μπορέσουν να αναγνωρίσουν την γνωσιακή διατύπωση του περιστατικού που τους απασχολεί και να θέσουν συγκεκριμένους στόχους τους οποίους θα δουλέψουν με τις ενδεδειγμένες τεχνικές γνωσιακής- συμπεριφορικής προσέγγισης.
Εξειδικευμένο Εποπτικό Εργαστήριο στη Δουλειά με την Ιδεοψυχαναγκαστική Διαταραχή (OCD)
Στο εργαστήριο αυτό οι συμμετέχοντες καλούνται να προετοιμαστούν και να φέρουν τα ερωτήματα που τους απασχολούν δουλεύοντας με θεραπευόμενους που έχουν διαγνωστεί με την Ιδεοψυχαναγκαστική Διαταραχή. Με τη βοήθεια της συντονίστριας και της ομάδας θα προσεγγίσουν τα ερωτήματά τους με βιωματικό τρόπο, θα μπορέσουν να αναγνωρίσουν την γνωσιακή διατύπωση του περιστατικού που τους απασχολεί και να θέσουν συγκεκριμένους στόχους τους οποίους θα δουλέψουν με τις ενδεδειγμένες τεχνικές γνωσιακής- συμπεριφορικής προσέγγισης.